31 Januari


Kommer alltid älska dig!

Dagen har varit sådär,inte gjort så mycket faktist mest bara legat i sängen och kollat filmer med älsklingen.
som sagt kursen var idag och tjah den gick som den gick,rätt bra men lång..
Kvällen har inte varit lika fullt så bra som man hoppades på,kunde varit bättre..
Men jag ska snart lägga mig,väntar bara på att älsklingen ska bli klar med läxan så han kan ringa mig.
om han nångån blir klar.hoppas det,saknar faktist han.speciellt efter det forta farvälet jag fick av han då han for hem. saknar han så mycket! snälla ring mig snart älskling!!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: varsågod!

Tack! (L)

2010-01-31 @ 22:50:52
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0