3 Januari

Hallå kära läsare!
länge sedan man skrev men nu blir det jättemånga inlägg.
Har verkligen inte gjort någonting idag bara legat i sängen och sett film med oskar sedan så for vi hem till mig och gick en promenad med diesel till coop där jag köpte en hårfärg.har bestämt att jag ska fära om mitt hår igen till brunt.hoppas bara det blir lyckat nu också. Inte nog med det köpte även en klocka igår för 250kr och jag kunde inte bli gladare.efter att äntligen ha tagit beslutet efter 2 månader om inte mer att köpa den så köpte jag en brun.
ville hitta en tröja också men det gick då verkligen inte så får leta vidare senare.så imorgon blir det att färga håret och möjligtvis fara och kolla en ny säng åt oskar med hans föräldrar.börjar vara på tiden både jag och oskar har svårt att sova om kvällarna ny för tiden. Så nu vet ni :)





Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Snygg klocka!



Jag vet inte om du såg mitt svar på bloggen, men mitt bästa tips för att hitta ett par Zoe-skor är att kolla Ebay :)

2010-01-04 @ 10:55:18
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0