27 januari



ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!

Asså jag älskar ju bara denna kille.Hade världens mysigaste dag,ingen får mig att må så bra som han till och med då jag är sjuk känner jag mig frisk vid hans sida! Kollade igenom lite bilder sedan hittade jag detta han skrev för nån månad sedan,det värmer bar ai hjärtat på mig. Mitt hjärta slår för dig älskling!

nåväl åter till nått annat.skola idag gick rätt bra faktist men längtar till barnen.
det bästa som finns är ju att få träffa mina flickor och benjamin ponken :)
blir inge oskar imorgon men på fredag och längtar redan. Måste skynda mig och ringa han,saknar han redan.GOD NATT!

Btw!
om exakt 11 månader blir jag 18;) haha och imorgon så ska jag kolla synen.
på måndag blir det hämta "min" bil och nästa söndag så blir det kurs :D sen då jävlar!
LÄNGTAAAAR SOM FAAAAN!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0