2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
For utomlands själv
Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte lägga nyårslöften och la jag ett har jag glömt det haha
Vilka länder besökte du?
Ungern
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Att kunna fara utomlands igen
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
hmm svårt men förmodligen då jag firade ett år med oskar och vi sovde över i hans mormor och morfars stuga
Största misstaget?
att hoppas på saker som bara gör en besviken1
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick reda på att mina knäskador inte går att laga till och att det bara blir värre med åren
Bästa köpet?
Mina kära klackar och kameran jag fick om det räknas som ett köp (A)
Vad spenderade du mest pengar på?
Skor..
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oskar,men han gör mig glad varje dag
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady gaga och alla hennes låtar
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var nog gladare förra året...har haft ett väldigt tufft år i år,tyvärr..
Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på de jag älskar
Vad önskar du att du gjort mindre?
hahaha varit sur
Hur tillbringar du julen?
Var hemma hos mig först sedan for jag och firade med min pojkväns familj
Blev du kär i år?
Har varit kär hela året:)
Favoritprogram på TV?
Desperate houswives
Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så många böcker
Största musikaliska upptäckten?
hmmm
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en klocka,klackeskor men även på julen en kavaj
Något du önskade dig men inte fick?
en badrock
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
For på bio med min pojkvän och var hemma med familjen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om vi for utomlands till jul
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
mycket mörka kläder men med mer stil
Vilken kändis var du mest sugen på?
hm är inte för kändisar
Vem saknade du?
Min mamma
Den bästa nya personen du träffade?
Nya och nya men personer jag lärt känna bättre som jag är glad för att ha lärt känna är nog oskars familj och alejandro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0