18 januari



Första dagen på dagis och det gick prima,barnen personalen precis allt.
dock hoppades jag på att få sluta tidigt första dagen men det kunde jag fetglömma slutade inte föräns halv 5 hahah. längtar inte direkt tills imorgon men det ska nog gå bra ska vi se.

efter dagis kom jag hem till min efterlängtade pojkvän.som jag saknat han idag fast jag var med han igår.
det var sååå länge sedan jag kände en sådan saknad för han.det var så skönt att krama om han och vara i hans famn.ursch kommer inte se han imorgon och det känns förjävligt saknar han såå mycket redan.men på onsdag blir det att vara i hans famn hela dagen.men nu ska jag sova börjar 8 och slutar halv 4 så jag säger tjing och sov gott!
Kommentarer
Postat av: BeLinda

Man ska ju bara jobba sju timmar, du borde ju få sluta tre om du börjar åtta?

2010-01-19 @ 07:33:58
Postat av: Angelica

söta ni är :) Och bra blogg!

2010-01-20 @ 12:56:27
URL: http://johaanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0