12 januari


dagens klädsel,gud vad jag börjat med det :P

Sa hejdå till oskar för ett tag sedan och följde han en bit på vägen med hunden.
då vi slutligen lämnade han så släpte jag lös diesel för att jag tänkte vi kunde gå fortare hem.
jag hade fel han stannade mitt på vägen och kollade på mig som en idiot. man kunde faktist tro att han sa ungefär såhär om han pratade " har det slagit fel för dig? vad göru? vi måste vänta på oskar och jag sätter mig ner för att vänta" så jag fick mer eller mindre boxera fram han hem igen.

nåväl idag har jag inte gjort mycket måste börja ta tag i läxan,ursch.
men skolan gick bra och imorgon är det specialidrott längtar.MÅSTE börja träna hatar hatar mitt liv just nu.
Nån som vill börja gymma med mig?
Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, jag vill börja träna! Synd bara att man bor i en håla som Boliden.

2010-01-12 @ 22:16:36
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha jodå det tyckte jag ;P

2010-01-12 @ 22:24:28
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: Belinda

Jag vill börja gymma ;) eller vilken tränning tänkte du? :)

2010-01-13 @ 14:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0