älskar dig av hela mitt hjärta!



Min blogg kommer att kännas som en emo blogg nu,jobbiga tider!
men nu vill jag verkligen skriva av mig alla mina känslor och min sorg.
Jag är mest sur på mig själv som inte öppnade mina ögon från början och insåg att jag borde tagit vara på min chans. ta aldrig någon för givet,det omöjliga kan faktist vara möjligt. Kan inte sluta klandra mig själv,mycket är mitt fel. Får jag en chans igen,lovar jag inte göra samma misstag igen,skulle aldrig falla mig in att vara så dumdristig igen.Nu då man tänker tillbaka så fyfan vad underbar kille jag hade bättre och mer underbar kille kan man inte hitta,han är värt allt guld i världen,han fick mig alltid att skratta och framförallt få mig att må bra. vid hans sida var det omöjliga möjligt.ett barn på mitt dagis hade samma kinder som han hade. då jag kände på dom slog det mig ett extra slag i hjärtat kunde inte sluta känna på dom,var tvungen att krama om han.man ska inte favorisera barn,men jag lär ju göra det ändå.medans jag kramade om honom tänkte jag bara på den framtiden du och jag skapat för varandra,våra "barn" vår familj och vårat hem. Jag har alltid vetat att jag älskar dig men det är nu jag verkligen inser hur starka mina känslor är för dig,jag skulle aldrig kunna lämna dig. Jag har aldrig tvekat på dig en ända sekund. har alltid varit säker på vad jag känner för dig och har alltid vetat att jag vill dela resten av mitt liv med dig,du är verkligen den rätte för mig och det känner jag i hela kroppen. det pirrar i hela kroppen på mig då jag tänker på dig,precis som då jag träffade dig.precis som då vi satt i älven.precis som första gången vi kysstes.du är världens bästa pojkvän och klandra aldrig dig själv,du är perfekt!jag har fjärilar i magen nu och mer än någonsin.
Du gör mig så lycklig,kan inte ens tänka mig in de jobbiga stunderna vi haft ser bara lycka då jag tänker på dig.
Klandrar mig själv så hårt.borde ha öppnat ögonen tidigare och insett hur lycklig jag var med han,hur lycklig han gjorde mig. Hade jag sett han nu hade jag förmodligen slängt mig in i hans famn och borrat mig in där så hårt som möjligt. sedan skulle jag kolla in i hans ögon och säga,förlåt mig. jag som var så egoistisk och trodde jag hade det jobbigt,nu inser jag hur jobbigt du egentligen haft det som alltid trott på mig och jag svikit dig. förlåt att jag vände dig ryggen åt då du behövt mig som allra mest. Jag förstår nu att du behöver mig inte då du är som mest ledsen,du behöver mig då du är som gladast för då vet du att jag inte ger upp på dig. förlåt att jag släppte taget om dig för fort,att jag svek dig.snälla kan du förlåta mig? och ge mig en till chans. Jag hoppas du gör det.
Det är svårt att sluta tänka på dig,det sårar mig att inte kunna ha dig här. Kommer sakna de gånger vi bara låg och myste utan egentligen ha någonting att prata om utan bara ligga och stirra in i varandras ögon och känna din värme.
Jag har gått miste om så mycket,och det finns så mycket jag vill dela med dig. vill starta om på nytt och ändra det som gick fel. älskar man någon så högt som jag gör för dig skulle jag göra allt för dig. Du är min bästa vän!
Jag vet inte längre vem jag är utan dig,känner mig vilse i mig själv. Med dig känner jag mig trygg, med dig är allt möjligt och med dig så vet jag vem jag är,du är den andra halvan av yaoska och utan dig är inte jag mig själv.
det var du och jag mot världen! just like you said! med dig är jag hel,det känns så tomt nu då du inte finns hos mig och kramar om mig. Men du ska veta att jag alltid älskat dig och alltid kommer att älska dig. är galet kär i dig och du är verkligen allt för mig.du är mitt liv önskade bara jag insåg det tidigare.
Borde tagit vara mer på den personen jag älskar som högst i livet. jag är besviken på mig själv!
men älskling komihåg att jag kommer vara din och du kommer alltid kunna komma tillbaka till mig även om jag så måste vänta flera år. Hoppas verkligen du kommer tillbaka till mig så fort som möjligt och vill göra det som gick så fel bra igen så vi får en helt ny saga och slänger bort den förra,glömmer det förflutna och satsar på det som kommer bli lyckligare än någonsin. Jag vill göra dig lycklig och jag vill att du ska vara det med mig.
vill inte vara egoistisk,vill finnas där för dig då du som mest behöver mig. inser nu att det var du som behövde mig mest. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag saknar dig så otroligt mycket! Du är mitt liv Oskar Stenlund,den bästa och mest lyckligaste tiden i mitt liv det var då jag delade mitt liv med dig,då du och jag var föralltid!♥

Siempre con usted como usted dijo, usted ha dicho siempre tú y yo.
confiar en su corazón este tiempo y la confianza que me amas.
un día sin despertar a mi lado y saber que yo no estaba allí para usted, no vivir. Usted me conoce y que van de la mano! para siempre! Te amo muscho mi amor,MUCHO!♥


/ Din yaoska,besos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0