14 februari


Han är min trogna kompis! tjock och korkad,men trogen vän!♥

Vaknade idag ca halv 12,jätte sent faktist för mig!
Gick ner och åt frukost (tårta) sedan satt jag mig framför tv:n med lillebror och såg lilla sjöjungfrun.
Det var ju tänkt att vi skulle se den men det blev aldrig av,hoppades ju faktist på fler stunder med dig.
även om det är en barnfilm måste jag säga att den var riktigt bra,ganska rörande faktist.
Då jag såg den så kom det som ett hugg mot hjärtat. började tänka på dig!
Det känns som du glömmt bort hur det känns att vara lycklig sedan jag försvann ut ur ditt liv..
inte för att vi,var vi men du var faktist min bästa vän och jag saknar inte bara dig jag saknar min bästa vän så jävla mycket! du kommer alltid vara min bästa vän!
vår dag idag,ett år och 7 månader!det ända du ville var att se mig lycklig,förlåt att jag vände dig ryggen åt och gav dig ett hugg i hjärtat.

Senare på dagen har jag haft fullt upp med att sitta och prata med massa personer haha.
tack sandra och aftab,ni är så söta ♥
har även tagit tag i matten och faktist suttit och räknat,inte nog med det är jag sååå jävla glad att jag faktist inte hade en massa fel då jag räknade så nu blir det att räkna som faan fram till provet.
ska snart hoppa in i duschen och sedan ta det lungt och se film tror jag.
ha en bra kväll och jag hatar årets alla hjärtans dag,den kan ta sig och slänga sig någonstans!
åt helvete med alla hjärtan dag......!!!

go kväll!

Kommentarer
Postat av: emma<3

gud vilken söt hund:)

Vilken fin blogg du har:)

Kolla gärna in min blogg om du har lust:)

2010-02-14 @ 21:55:49
URL: http://lollliipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0