te extraño mucho!

Det gör så jävla ont varje dag,Det gör så jävla ont varje minut att behöva inse att du finns inte där hos mig längre.
Det värsta som finns är att behöva älska någon på avstånd.
Det går inte en minut utan att jag tänker eller saknar dig,det gör så jävla ont i hjärtat.
Man rabblar upp varje liten detalj i ens hjärna,vad fan vare som gick fel.Man övertänker och reagerar på det minsta lilla tecken.man vill och hoppas så innerligt på att allt ska bli bra igen. att man ska fortsätta och kämpa tillsammans.
Ibland vill man bara försvinna och försvinna för alltid.men även om jag vill försvinna så vill jag ingenting hellre än att försvinna in i din famn igen,där jag känner mig trygg och vet att du finns.där jag litar på att någon älskar mig exakt lika högt som jag älskar han.det värsta som finns är att vara utan dig,att vara utan sin stora kärlek!
Saknaden av dig är så oerhört stor. Jag hoppas och ber varje dag,jag kämpar och försöker ändra på det dåliga som varit,för att få allting att bli bra igen. För att vi ska klara det tillsammans,bli lyckliga igen.
Du är min stora kärlek,mina drömmars kille och jag älskar dig mer än vad jorden kan ge dig.
Jag vill göra dig lycklig igen,jag vill se dig glad,se dig skratta och jag vill se dina ögon glittra igen.
Jag trodde inte det skulle vara lätt,jag visste att det skulle vara svårt. Men att det skulle bli såhär svårt hade jag inte trott. Har insett nu hur mycket jag verkligen älskar dig och att jag inte vill leva mitt liv utan dig.
Har insett nu att jag borde kämpa för oss,men framförallt för dig.för det är dig jag älskar och dig jag vill dela resten av mitt liv med. Jag älskar dig så otroligt mycket att ord inte kan beskriva,jag vill trassla mig ur det värsta tillsammans med dig. med dig är allting möjligt. Det är så ensamt utan dig,det gör så ont varje gång jag tänker på att du inte finns här och håller om mig. Jag är så nära på bryta ihop flera flera gånger,men jag vill inte ge upp jag vill kämpa för oss,för dig! Jag vill kämpa för dig och få allting att bli bättre.
Med dig var jag den lyckligaste tjejen i världen och jag önskar så hårt att jag visade det för dig!
Ångrar så mycket det jag gjort,tänkt och tänkt och tänkt och jag vill kämpa för dig!
Jag saknar dig så oerhört mycket. Kärleken har inga gränser och min kärlek till dig kan ingen ta ifrån dig!
Jag vill tro på orden att kärleken övervinner allt. Jag ska fortsätta hoppas och be varje dag att allting ska bli bra,för det ska det. Jag ska kämpa för dig,jag tänker inte ge upp den personen jag älskar mer än allt på denna jord igen. Vill göra dig lyckligare än någonsin,vill se dig lee igen.
Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva,min kärlek till dig är gränslös!
saknar dig så innerligt mycket,du är allt för mig och jag vill dela mitt liv med dig,bara dig ingen annan!


JAG ÄLSKAR DIG!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0