Kväll..

Har varit hemma ett bra tag nu men har inte haft lust att skriva.
Har suttit och kollat igenom min blogg vad jag skrev för några år sedan,kom fram till.fan vad lycklig jag verkade då!
ett inlägg gjorde mig riktigt lycklig att läsa men även ledsamt. vill bara spola tillbaka till den tiden,var mer tacksam för det jag ahde då! ångrar det jag gjort så hårt! verkade så lycklig och glad då,kanske berodde på att det var sommar men det tror inte jag,det var för att jag träffade oskar då!

nåväl har ju varit hos brorsan ett tag ikväll också,det var ganska kul faktist.
länge sedan man såg ella dock var inte anton där men faan vad stor hon blivit sen jag såg henne sist då var hon bara en liten plutt! hoppas det går bra på eran resa,lycka till!
medans jag var där plockade hon fram sina barbies,tog upp en kollade in henne noga. lekte mycket med det åd jag var liten ganska kul att få tillbaka minnerna men det var inte det.
då jag såg på docka vem tror ni inte jag såg framför mig då?
haha jo heidi montag,skrattade för mig själv inombords!



heidi montag ser exakt ut som denna barbie nu för tiden.
tillgjord och fejkad !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0