Farsan



Kom just hem från bion med olivia.
Asså jag skojjar inte,jag har inte skrattat så mycket på hur längre som helst.
Hade en jättebra kväll med henne och den kunde faktist inte slutat bättre än vad den gjorde!
Först var vi hemma hos mig ett tag sedan gick vi in till stan och kom precis i tid då filmen skulle börja.
Det var länge sedan jag var på bio med mina kompisar,och med henne så kunde det inte bli bättre heller!
FYFAN så bra film,den måste ni verkligen se :) Uppskattas hårt!


Minnerna och känslorna för dig går inte suddas bort,
hur mycket jag än vill det och försöker med det!
Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack vännen för en trevlig kväll :*<3<3 för lätt göras om :D<3<3

2010-02-28 @ 01:04:58
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0