Det är svårare än vad ni tror!

För er som tror sig veta,ni vet egentligen ingenting!
har du upptäckt var verklig kärlek är och sedan blivit lämnad då vet du hur det känns.
Det är så lätt för er att säga att eran kille aldrig skulle kunna göra si och så,bara för att det hänt andra.
men jag säger bara till er,man säger så mycket då man är tillsammans och då det kommer till kritan så blir ingenting som man sagt. Det är lätt att klandra andra och kolla upp mot himmlen och säga att min kille är inte sån,men det vet ni faktist ingenting om. Kolla ner istället och upptäck sanningen.
ni vet inte hur det känns att bli lämnad av någon man älskar. ni vet inte hur det känns att ha betytt livet för någon och sedan inte betyda någonting för den längre. ni tror sig veta och ni önskade att ni gjorde det,men ni gör inte det.ni tror det är så lätt att gå vidare att man alltid ska vara stark.man står inte alltid på bara ben.
Det är så lätt att dölja saker,men tro mig även om man inte visar er hur man känner så gråter man inombords,till och med då man leer.ni kan säga hur mycket ni vill att man förtjänar någon annan, någon bättre.men ni inser inte att den personen var den bästa för just en själv. den personen kanske gjorde många misstag i slutet men tänk längre.Man spenderade ju faktist sitt liv med den.
Klandra dom inte framför ens ögon glöm inte bort att man faktist fortfarande älskar den personen.
Tänk på vad ni säger till oss som lyssnar,tänk på vad ni faktist kan såra en med bara få ord.
Den personen vi älskar ni klandrar, kanske var bättre än vad ni trodde den var.
skulle eran kille ringa upp efter att ni lagt på för att säga en extra gång att han älskar dig?
Skulle eran kille springa in i en butik för att köpa ett kort till dig där det stod hur mycket han älskade dig i väntan på bussen för att åka hem till dig?
Skulle eran kille göra vad som hellst för att du skulle få den födelsedagen du önskade dig?
Skulle eran kille springa till närmaste affär då du är sjuk och köpa medicin
för att få se dig frisk igen?
Skulle eran kille komma hem med en bukett blommor spontant?
Skulle eran kille anstränga sig till det allra sista han hade för att ni skulle ha en sån romantisk kväll som det bara gick?
Skulle eran kille köpa det ni ville ha för att han hade extra pengar över?
Skulle eran kille köra hemifrån sig på sin lediga dag till din skola efter att ni bråkat bara för att göra det bra igen?
Skulle eran kille göra vad som hellst för att se er lycklig?

Jag vet inte,men det gjorde min iallafall!
För mig var han alla tjejers dröm,han var min dröm!
Ni kan klandra han hur mycket ni vill,men jag kommer fortsätta älska han ändå!
ni tror sig veta,men ni vet egentligen ingenting!
Kommentarer
Postat av: Lisa

nae det är min pojkväns familjs katt(a)

härligt, jajo det är jag också:)

2010-02-19 @ 10:16:31
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag hoppas du inte menar mig, att jag har klandrat dig och oskar?

2010-02-19 @ 17:17:27
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Yaoskagumman,jag finns här om du vill prata! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0