6 februari


Mysmisse,han är så fin.

Har verkligen haft en jättedålig natt. och en dålig morgon vaknade av att solen sken rakt in i mitt fönster. HATAR det.. nåväl idag har jag faktist inte gjort så mycket förutom att sitta här framför datorn och så.
Har även ringt och snackat med simon en stund,var ett bra tag sedan jag hörde av han så det var rätt skönt att han fanns där och lyssnade på mig. Har verkligen saknat grabben.efter 6års tid att ha kännt varandra så är vi inte med varandra mer än såhär,men jag är glad att då vi väl pratar de få gånger vi gör det äre som att vi var tillbaka i tiden från start 1. han är verkligen en vän man kan lita på som alltid finns där då man behöver han. Tack vännen du betyder mycket!

nåväl ikväll blir det att vara med belinda och ha en lugn kväll med henne.
känns ganska skönt faktist önskade att agnes kunde få sig hit så hon också kunde komma men men,bättre en än ingen alls. Måste egentligen plugga matte men har verkligen ingen ork,har inte tagit tag på det länge och borde egentligen göra det men jag hatar matte så jävulst mycket att jag inte har motivationen att ens slå upp boken och kolla i den. men men får ta tag i det imorgon. inte nog med det imorgon blir det dommarutbildning i 7timmar. från 9 till 4 känns skit men måste göras det med. senare på kvällen hade jag tänkt ta tag i matten och så.
men nu måste jag verkligen kila belinda kommer säkert när som helst och har fortfarande pyjamasen på mig.
ha en trevlig kväll tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0