4 februari



Hallå kära läsare!
Dagen har varit rätt bra idag,gått bättre än tidigare men är fortfarande sjukt tufft..
var trött som fan imorse började kl 7 men pappa körde mig iallafall,var trött som fan ändå hade jag sovit rätt bra.
Nåväl måste säga att för övrigt trivs jag på stället,älskar verkligen att vara där dom är så snälla!
efter praoen så for jag och lämnade och hyrde nya filmer på hemmakväll som jag ska ha till på måndag,längtar dit! vill bara att det ska vara måndag imorgon! nåväl sedan for jag på stan för att leta lite kläder men hittade då fan inget hinner aldrig kolla noga vill så gärna ha nått med mig hem vill ha nytt myspyskläder.en stor tröja som täcker röven skulle passa utmärkt! som den vita jag hade i några tidigare inlägg. snyggt men ändå jävligt mys att ha på sig. ska snart iväg till brodern och vara där ett tag,länge sedan man såg han!
förövrigt har jag inte gjort mycket idag förutom att sakna den ända personen jag älskar.
bloggar kanske mer sedan,längtar som fan till sommaren jag saknar mina klackeskor som fan!
känner mig fan deppig som inte kan gå i några.sommar kom nu så jag kan gå med dom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0