3 februari

Sovde oerhört dåligt idag,har aldrig haft sån orolig sömn på flera månader.
DÅ man somnar vill jag helst inte vakna,för varje morgon man vaknar kommer samma tanke upp och då hjälper det inte att tårar faller. vill inte lägga mig och vill inte sova,det första jag tänker på då jag ska lägga mig är du och det första jag tänker på då jag varknar är du.saknar dig så mycket!

måste börja skynda mig snart ska jag på specialidrotten,för första gången på länge.
har varit sjuk så länge så det inte blivit av,dålig period.
men måste säga att det känns oerhört skönt att både få träna och att komma till skolan,saknar mina tjejer.
det skulle vara så mycket lättare om jag gick skolan än praoade.barnen får mig att tänka så mycket på "våra barn"

efter skolan så blir det att skaffa nya glasögon,vilket jag faktist ser fram emot.älskar mina gammla men vill faktist ha nya. ska också gå på stan med joss en stund och sen får vi se om jag ska vara med henne på kvällen.
men ungefär så ser dagen ut,bloggar kanske mer sen. måste kila hejdå!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: jadu, ingen aning. Håll ögonen öppna bara (A)

2010-02-03 @ 18:23:11
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv; hiih okej ;D hoppas du hittar något då :)

2010-02-03 @ 18:47:00
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0