28 februari



Ursch och fy jag längtar verkligen tills sommaren kommer!
Då man kan gå lättklädd och slippa ta på sig typ 3 olika plagg på varandra för att slippa frysa.
då man kan gå i klackar och se solen vara uppe länge!
Anledningen varför jag börjar sakna sommaren just nu är för att de senaste dagarna har jag vaknat upp till att "jag ser det snöar,jag ser det snöar de var väll tråkigt hurra"
så tråkigt väder och varmt är det inte heller,nae ursch och fy!

Idag har jag verkligen inte gjort mycket,legat och sett film hela dagen typ.
och allmänt längtat till att mina skor ska komma i veckan.
ikväll blir det nog att bara ta det lungt och se tv.sen ska jag nog börja med läxan tror jag!
tappat bort tiderna då jag börjar imorgon så det är att vara uppe tidigt,men det ska nog gå bra det med.
För övrigt så måste jag till lägga. Tack olivia jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
ha en fortsatt bra kväll,puss!=)


everything will be okey in the end,
and if it's not okey, it's not the end!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0