26 februari



Då var det fredag idag då!
Slutade halv 4 och vi hade bara 4 barn idag ja jag vet väll inte om det var så rolig dag idag med bara fyra barn.
Nåväl jag fick då lära mig ännu en till sak idag av samma pojk och kan ju gärna dela med mig av mina små lektioner med er så vet ni också! nåväl idag satt vi och läste en ny bok vi köpt där det handlar om rymden.
ja tro mig han hade lyssnat noga på vad fröken hade sagt. efter ett tag så kollade han på mig vid lunch och sa.
"visste du att en flygplans motor är lika stark som 500-600 bilar tillsammans"
nej det visste jag inte,men nu vet jag det iallafall.asså jag känner mig bara dummare och dummare för varje dag haha.

då jag kom hem så gjorde jag inte så mycket,har varit trött hela dagen.
Men jag satte mig här som inte är så ovanligt och här har jag suttit ett tag.
så jag ska nog börja dra mig,har varit en tuff dag idag. fick ett sms som verkligen inte gillades och sedan så har tankarna bara rusat förbi och saknat lite tider sen förr.fyfaan vilken dag asså!
nåväl som sagt ska börja dra mig in i duschen och sedan ska jag nog lägga mig ner och se en film.
hoppas ni får en bra kväll,puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0