25 februari







Började kl 7 idag och sängen var mer lockande än att gå upp och jobba!
nåväl var trött hela dagen förutom i slutet då jag skulle hem. DÅ blev jag pigg!
asså jag skojjar inte ett barn på dagis måste ju vara ett geni!
idag satt jag och läste en bok för han (pojken är 5år ska fylla 6) som handlade om flygplan.
eftersom jag är lat så orkade inte jag läsa precis ALLT som stod i boken så jag kollade på bilderna(A)
nåväl efter ett tag kollade han på mig och sa "visste du att luftrycket i ett flygplan är 6ggr större än i en bil"
jag bah nae det visste jag inte. och så fortsatte han. " vet du om att de inte pummpar plygplanets täck med luft utan kväve för att de inte ska bli så varma" vad svarar man på dom frågorna mer än nej?
snacka om att jag kände mig som en idiot där jag satt och fick privat lektioner av en 5åring!
Jag skämms faktist lite grann,känner mig rätt dum och korkad just nu. men tack för det,nu vet jag det iallafall!

Då jag kom hem låg det som ni ser en ny dvd spelare på min trapp.
berättade för pappa i veckan att min förmodligen börjar gå sönder(ren gissning,oskar sa det)
nåväl så vad gjorde inte min kära pappa då om han inte köper en ny åt mig.ibland har jag verkligen världens sötaste pappa älskar verkligen han ♥
som ni vet så gick ju också UPP filmen sönder så i veckan for pappa in och bytte den så nu har jag en helt ny uppfilm :D

ikväll blir det att ta det lungt och se film!
ha en bra kväll ni med,puss! =)
Kommentarer
Postat av: CISSI

SV gör det :D

2010-02-25 @ 19:16:23
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Jessica Rosén

Älskar den där filmen alltså!:D

2010-02-26 @ 00:24:03
URL: http://jessicarosen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0