23 februari



vaknade av ännu en jobbig kväll,helvete jag drömmer varje kväll och det är inte så roligt att vakna upp på morgonen av samma minnen. kunde inte sova så bra i natt heller.
hade cykeln på stan sedan gårkvällens tur,så pappa körde mig in till stan och kom till dagiset ca en halvtimme tidigare så den halvtimmen ägnade jag mig åt att plugga matte. rätt skönt men fattade noll..
nåväl dagen gick rätt segt faktist eftersom det inte var så många barn och på slutet hade jag verkligen inget att göra. Skyndade mig hem för att plugga matte och sedan dess har jag suttit hela kvällen med matteboken.
Börjar fatta lite mer men inte mycket,önska mig förtusan lycka till imorgon. Jag lär vara KÖRD,borde egentligen stannat hemma igår och pluggat.men jag hehe sket i det och hade hellre en rolig kväll.
tjah får skylla mig själv helt enkelt.men jag hoppas det går bra.ska sitta framför skolbänken 3timmar med provet imorgon! så jag ska sova nu för att kunna tänka klart. sov gott !:)
håll tummarna för mig och önska mig lycka till!
Kommentarer
Postat av: Jessica Rosén

saknar dig ! <3

2010-02-24 @ 10:59:33
URL: http://jessicarosen.webblogg.se/
Postat av: a

Åh såå fiiiin bild :))(K)

2010-02-24 @ 13:22:47
URL: http://www-xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0