18 februari


Jag älskar verkligen min pappa åke!♥

Dagen har rullat på och jag måste säga att dagen faktist varit rätt bra.
Det var fullt ös på dagiset,vi hade alla barnen hos oss idag och det var faktist ganska roligt att få se alla små ansikten samtidigt. dock har jag börjat få extremt mycket ångest då det faktist börjar sakta men säkert sjunka in att jag kommer lämna mina små knottar om två veckor.trivs så otroligt bra där borta och jag skulle vela jobba där på heltid. nae ursch kommer sakna dom så mycket gör ont att bara tänka tanken.
nåväl dagen blev sen slutade halv 6 och det var tänkt att fara på bio men det gick inte for hem och pluggade matte istället.hmm hur det nu gick.. så det blir kanske bio nästa vecka istället!
sen har jag suttit här vid datorn och inte gjort så mycket.ska snart lägga mig och slå en pling åt söta olivia.möjligtvis se en film också.ha det så bra sov gott!
Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahahaha jag också:D



jag måste bara få fråga, är du från skell=)?

2010-02-18 @ 22:08:10
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0