12 februari



Nog äre väll ändå typiskt att då man väl börjar tidigt för att få sluta tidigt och sedan planerat hela dagen får man ett sms av tränarn att det inte blir någon lektion. jag som hade sett fram emot det men mest bara att det var planerat.ååh kunde faktist haft sovmorgon men hade det inte.. och så står det på sms:et ni får sovmorgon sen får man inte det..just typist!

Nåväl idag har jag inte gjort så mycket varit hemma och försökt se en film jag inte sett klart men då äre ju självklart att den inte funkar på min dvd,inte min turdag idag.
men ikväll blir det iallafall att umgås med denna tjej och jag slänger upp en jättegammal bild på oss två.
det blir hemmakväll och film,så det blir en lugn kväll.ser fram emot det men nu ska jag göra mig klar.
skriver mer sen puss!
Kommentarer
Postat av: elina

slut mellan dej och oscar :O?????

2010-02-16 @ 20:02:25
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0