11 februari



Dagen har gått rätt fort faktist,måste jag säga!
Dey blev så fint väder senare på dagen så vi for ut med barnen och var ute med dom ett bra tag.
eftersom jag är så frussen av mig så självklart frös jag iallafall men då precis kom just solen fram och värmde mig. så det blev skönt iallafall.

Det är helt sjukt att veckan gått så fort!
imorgon är det redan fredag, och det kändes nyss som att det var måndag och veckan just börjat.
Idag måste jag verkligen ta tag i matten och sedan fortsätta med en liten sak jag gör..
Imorgon blir det att vara med joss och jag längtar faktist,förhoppningsvis sover hon över här. kan verkligen behövas,heler är värst.. får se vad som händer ikväll men förmodligen matten och se klart filmen jag hyrde som vi aldrig han se klart. så ungefär såhär ser min dag ut. får se om jag bloggar mer sen,hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0