1 februari



jag vet inte vad jag ska skriva.
men denna dag är en dag jag alltid kommer att minnas,min underbara saga tog slut.
Lixom många sagor har ett lyckligt slut och det hoppas jag min också får,till och med en början igen.
Man vet då man funnit den rätte och jag vet att jag gjorde det.
Har aldrig älskat någon så högt som denna kille,han var verkligen,han är verkligen allt för mig!
Finner faktist inga ord att besvrika han.men jag hoppas du läser detta och vill påbörja våran underbara saga igen där den fortsätter. Finner inga ord för han,han är helt underbara och det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar han. han är världens bästa kille,världens bästa pojkvän och jag älskar han såå mycket.
glöm aldrig bort den tiden vi hade och låt dina känslor ta över denna gång.
de få timmarna vi hade kvar med varandra tror jag nog du älskade lika mycket som jag,kallar inte du det kärlek finns det inget som heter kärlek. DU och jag är gjorda för varandra och det vet du!
Jag älskar dig oskar stenlund!♥
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Auw, så gulliga :). Hur länge har ni varit tillsammans nu? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0