dålig uppdatering

Shit vad jag är dålig på att uppdatera.
Det är verkligen lite lika kul att blogga då man inte kan lägga in bilder.
Så förlåt för mitt dåliga bloggande.

Men det blir ändring på det till veckan.
För på onsdag flyttar nämligen jag och kim.
Vi flyttar ihop till pappas lägenhet och bor där tillsammans i två månader.
Fram till i februari,blir det bara kim och yaoska i en stor etta.
Så det känns kul och då kommer jag kunna lägga in bilder på bloggen och göra saker mer utförligt.

På onsdag far pappa som sagt till nicaragua och firar julen där.
Och själv så kanske man firar jul i fällfors iår,vi får se.

Ikväll blir det plugg med emmut och koss.
Trodde nämligen att vårat historia prov var till på torsdag.
men agens sa att vi inte har historia på torsdag så vi har det imorgon.
10 sidor läsa och massa frågor utöver det,lyckat.
Det är min kväll hörs sen puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0