Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har ju just börjat men såhär ser den ut iallafall.

Måndag : Skola,sista specialidrotten med sockinnebandy och bullar.

Tisdag : Har sovmorgon till kl 1 sen blir det att fara till skolan och vara där till kl halv 4.
Det blir även att pynta granen med kim och sedan bara ta det lugnt,är helt slut.

Onsdag: Sista skoldagen och vi ska bara fika och se  film hela klassen.
Sen far kim hem och jag kommer att flytta hem några dagar över jul.

Torsdag:
har jag faktist inte den blekaste aning,vara hemma med familjen och lägga paketen under granen.

Fredag:
Ja det säger ju sig själv. Det är julafton ,så då ska jag ligga i sängen och dra mig framför en film.
Sen gå ner och äta frukost med familjen och vänta till kalle börjar sedan äta mat och öppna julklappar.
Senare påkvällen så kanske jag kör till fällfors och tillbringar senare av julen där. Eftersom jag och älsklingen har ett halvår vill jag vara med han en stund med.

Lördag: kommer jag stanna hemma eller vara i fällfors.

Söndag: Då far jag hem från fällfors (kanske) och senare på kvällen far jag ut med flickorna och festar .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0