Dag 12 – Min bästa vän

min bästa vän heter josefin näslund.
Hon är sprallig och rolig,och har precis lika dålig humor som jag.
med henne kan jag prata om vad som helst.
Han stöttar mig och hjälper mig med saker jag behöver hjälp med.
Från hemlisar till inte hemlisar och från allt mellan himmel och jord.
Är jag ledsen eller bekymrad så vänder jag mig till henne. Hon står mig närmast och har kännt henne längst också.

Men sen har jag andra underbara vänner också som jag brukar vända mig till om jossan inte är tillgänglig.
så vi är ju ett litet gäng på 7 st och dom är ju mina allra bästa vänner!

Tyvärr har jag ingen bild jag lkan visa eftersom jag inte har nåra bilder.
på någon dator.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0