Dag 10 – Min första kärlek

hmm,jag vet inte riktigt om jag vill berätta den.
Vid det här laget så vet nog dom allra flesta det,de som iallafall följt min blogg och känner mig.

Jag har varit kär förut,men aldrig riktigt kär.
Min första och största kärlek kan ni läsa om under åren 2008 till 2010 februari.
Det var första gången jag verkligen varit kär och helt såld i någon.
Att vara kär är någonting helt underbart tycker jag och förmodligen dom allra flesta.
Jag antar att jag var lite väl kär,fallet blev för hårt då jag insåg en dag att det inte var vi längre.
Min första kärlek varade i 1 ½ år,underbara minnen som dåliga minnen.
Den personen känner mig bäst av alla och förmodligen bäst idag med utan tvekan.
Det finns nog inga frågor som handlar om mig han inte kan svara på.

Det var verkligen en person jag kunde lita på och berätta allting till.
Han älskade mig för den jag var även om jag inte förtjänade det alla gånger.
Den så kallade förälskelsen hos mig blev fort en vänskap som gjorde ont att skiljas från,han var min allra bästa vän!
Han var speciell för mig och är det än idag,det var personen som verkligen fick mitt hjärta att brinna.och jag kommer alltid att minnas han eftersom han var min stora och första kärlek.
Men som sagt ju mer förälskad jag blev i han ju mer ont gjorde det i hjärtat att säga hejdå!
av alla minnen vi hade så trodde jag att vi kunde förbli vänner,men kärleken var bilnd.
Det går helt enkelt inte att fortsätta vara bästa vänner efter en sådan seperation.

Men han var fin ändå på alla sätt och jag har nu lärt mig vad verklig kärlek är.
Så tro det eller ej men jag är ändå glad att han fanns där även om han sårade mig djupt!
Vill ni veta mer så läs under åren 2008 till 2010..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0