Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är svårt att förklara.
Kärlek behöver inte alltid vara sin pojkvän utan även vänner eller kärlek till det man älskar att göra.
Jag har några "kärlekar" och ska berätta vilka jag håller mest kär.

Först och främst.

Min älskade hund som inte bor hos oss längre.
kunde inte föreställa mig hur mycket man kan fästa sig vid sin hund.
men han är verkligen den jag håller mest kär och tänker på mest av allt annat,det gör fortfarande ont då någon pratar om han ibland men försöker så gott jag kan att komma över det.

Sen är det ju min älskade pojkvän.
Som jag håller mest kär just nu.
Han är snäll och rar och finns där och gör min vardag till någonting lite extra.Ibland.
Men för det mesta så gör han mig extra glad och får mig att le extra mycket.

Får inte heller ta och glömma mina underbara vänner.
Tidigare hade jag näst aldrig tid att vara med dom,men nu har jag det.
Och dom gör ju alltid dagarna bättre på skolan så det är underbart.
Finns där och lyssnar och stöttar,helt underbart att ha de vänner jag har !

Sen har jag ju min underbara pappa.som alltid ställer upp på en och hjälper mig i det som är viktigt.
Han fanns för mycket och stöttade mig och pushade mig till körkortet.
Ställde upp till 1000 på mig så jag skulle klara det,fixade en bil åt mig och betalade och körde med mig flera timmar om dagen.Så pappa är alltid pappa och han är världens bästa pappa!

De är mina viktigaste personer som jag håller mest kär.
Och dom gör mig till den jag faktist är idag. Älskar er alla med hela mitt hjärta!
Kommentarer
Postat av: josefin

du är en viktig person för mig! älskar dig vännen!

2010-12-10 @ 17:26:04
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0