Dag 02 – En sak ni inte vet om mig

En sak ni inte vet om mig.
Det blir svårt eftersom jag är rätt öppen av mig.

Men detta HATAR jag.
Jag hatar verkligen då folk smaskar.
Det är det värsta som finns och det kan verkligen få mig att koka ur öronen.
Hatar verkligen smaskar ljudet och då folk tuggar med öppen mun.
Tuggumi går bra men ingenting annat.

smaska inte framför mig jag får raseriutbrott och har bara lust att slå personen som gör det haha.
Skulle jag sitta mellan två personer som smaskar jag hade kokat och gått där ifrån.
Haha snacka om extremt,men det är sant. så snälla gör det inte framför mig,då får ni en käftsmäll!
Kommentarer
Postat av: fallebo

tuff du är som säger du ska ge folk som smaskar keftsmäll :$ räcker väl att du bara ger mig det som ändå smaskar hihi (A) älskar dig!!!

2010-12-06 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0