Äntligen!

Nu har även jag skaffat mig körkortet.
och det känns mer än underbart skönt!
aldrig mer sitta och nöta tester på körskolan och aldrig mer känna press över stressen i skolan att hinna med där och hinna med körkortet. Den känslan är så enormt underbar.

Ärligt talat känns det lite tomt att inte mer ha ett mål.
Eller kunna sitta på körkolan även om det är jobbigt.
Nu blir det att hjälpa min älskling att klara sitt också.

Så nu har även lilla jag äntligen skaffat mig ett körkort!
Helt underbart att kunna köra pappa till flygplatsen ikväll!
Kommentarer
Postat av: Anonym

kul <3 då kan du ju köra till oss nån gång ;)

2010-12-08 @ 12:47:03
Postat av: Olivia

sv: haha jaa men de är ju som en för varje dag så eftersom jag la in utmaningen lite sent så skulle jag komma ikapp tänkte jag med dagar haha;)

2010-12-08 @ 16:22:59
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis gumman jag tror att då du menar hjälpa älsklingen med sitt kort visst menar du mig då :)? jag ringer på torsdag !:)

2010-12-08 @ 19:32:23
Postat av: josefin

grattis så himmla mycket vännen är jätteglad för din skull (L)

2010-12-08 @ 21:57:42
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: Grattis! :D

2010-12-08 @ 22:09:18
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis:D Vad skönt att du lyckades ta det :) Kram

2010-12-09 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0