23 december



Har varit enormt inaktiv den senaste tiden och det ber jag om ursäkt för.
Har varit så stressad och verkligen inte haft tid att blogga de senaste dagarna.
Antar att det är julstressen som är på g, och ändå har jag fortfarande ingen julstämmning.

Hade det ett tag där i november om inte till och med ocktober men nu är den borta..
Har inte ens haft tid till mitt skrivande om min utmaning.

Nu har älsklingen farit hem till sig iallafall för att fira jul.
Känns jättekonstigt och jobbigt på nått konstigt sätt trotts att han inte varit hemma på 2 veckor.
Så nu blir det dags för mig att bege mig hem också. Kommer att vara hemma under jul ett tag.
Och vara med familjen. förhoppningsvis får jag mig till fällfors imorgon kväll men inte säkert.
För då har jag och  kimmen ett halvår tillsammans:)

Nu ska jag städa våran lägenhet,ta paketen till mamma och vara där.
Skriver mer sen puss!

Ps! GOD JUL!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0