Pappa,Jag älskar dig!



För mig har du alltid varit min prins,min förebild!
För mig har du alltid varit den som står upp för mig,den som tror på mig och den som finns för mig i alla lägen.
Det finns inte en dag i mitt liv du inte kollat på mig och varit stolt över att du har mig som dotter.

Inners inne visste jag att det någon gång skulle hända. Men jag hade hoppats på senare!
Jag vill inte göra dig besviken eller svika dig,jag vill att du ser mig med stolta ögon.
Du har allt en pappa ska ha,du är min stålpappa, min hjälte som hjälper mig då jag har problem.
Den som torkar mina tårar då jag är gråter,snälla torka dessa!

Jag minns de gånger jag var liten och varje dag före jag gick till skolan gav jag dig en puss och kram och sa hejdå pappa. En dag blev stor och tog dig för givet att du alltid skulle finnas i min närhet,finnas där då jag kom hem från skolan. Du har inte alltid varit bäst,du har sårat mig många gånger då jag behövt dig som mest. Men trotts allt har jag aldrig förnekat till att jag verkligen älskar dig.

Antigen är jag rädd för rädslan att jag kommer dö ifrån dig eller rädslan över hur min verklighet nu egentligen är.
Att jag inte ser dig varje dag längre,att jag inte alltid säger godnatt till dig.även om jag inte fällt en ända tår ska du veta att det gör så ont i mitt hjärta varje gång jag vänder min rygg om och ser dig gå motsatta håll från mig,se dig fara från mig. Du ska veta en sak pappa och det är att jag saknar dig så enormt mycket! Snälla pappa kom tillbaka och hämta mig.jag hamnade i nått du lämnat. Jag älskar dig pappa,för mig kommer du alltid vara min hjälte,min stålpappa!

Men snälla pappa hämta mig,ta diesel med dig.
För jag saknar verkligen dig pappa !♥
Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Sv:



Hej hej!



Om du önskar beställa city back så med postförskott så bör den totala summan bli 399+65+ (fraktkostnad) +55= 519 kr. Vi rekommenderar att man betalar i förskott eller med visa/mastercard då dessa metoder är billigast.



Hälsningar,

Skona Mig

2010-09-01 @ 09:55:33
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0