efterlängtad uppdatering

Efter några omständiga nybörjar dagar i skolan har jag varit enormt dålig på att uppdatera.
vilket jag själv känner inte alls är bra,har faktist saknat min kära blogg!

Skolan gick bra och klassen är perfekt!
Så nu fattas bara helgen och sen kör det på igen.

Älsklingen har varit här hela veckan eftersom vi går samma skolan OCH samma linje.
vilket kan låta sådär,men det funkar utmärkt för min del.
Inte nog med det så har vi 2 månader eller hade det i tisdags.
så jag tänkte slänga upp lite bilder på de dagar jag inte uppdaterat.





Kommentarer
Postat av: Älskar din blogg!

Snällaaaaa meeeeraaa update! Skriv ett litet inlägg varje dag snällaaaa :)

2010-08-26 @ 20:55:25
Postat av: kim

fina rosor jag gav di :]

2010-08-28 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0