Dunderdådet borta!

Då har man just varit hos skolsköterskan och tagit bort sitt megasår på munnen.
Jossan tog det en aning mer allvarligt än vad jag gjorde....
Men för övrigt känns det jävligt skönt,tog en bild i går så jag kan lägga in sen.
Men som med allt annat (VARNING KÄNSLIGALÄSARE!)

Känns ju verkligen inte peppen på att sluta vid 4 idag.
fy och fara o det känns jobbigt.
inte nog med det så far älsklingen idag hem och ska beställa hem ett par skor.
Samt sälja ett par som jag ska lägga ut bilder sen,skriv om ni är intresserade då =)
Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Sv:



Hej,

Tack för din kommentar på bloggen!



Du måste trycka på knappen kassan för att gå vidare och där ser man fraktkostnaden som blir 65KR



Lycka till och återkom gärna om du har andra frågor!



Hälsningar,

Skona Mig

2010-08-31 @ 19:24:11
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0