Beslutångest!

Var på stan igår och hittade två ursnygga skjortor!
Tyvärr har jag bara råd att behålla en av ekonomiska problem och jag har ångest.
kan inte bestämma mig för jag vill ha båda två lika mycket!
help me!



Förälskade mig i denna skjorta direkt jag kom in i affären.
Den kostar 200kr precis som den andra gör och ja den är lite speciell,det är det som gör den så unik för mig.
för jag gillar det som är lite annorlunda!



Tyvärr är bilden extremt dålig så man ser inte riktigt hur den svarta skjortan ser ut.
Visserligen for jag till stan för att just leta efter en svart och hittade denna. älskar den ärligt talat.
Men jag gillar båda två exakt lika mycket.

så vad tycker ni?
Vilken ska jag välja ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0