17 augusti



ja som det brukar vara så är det ju alltid dålig uppdatering och framförallt sen.
dock så blev det ingen förbättring innan jag far till fällfors vilket blir imorgon!

Men före det ska jag en sväng på stan och sedan ska jag följa jossan kossan och färga sitt hår.
hoppas det blir att ha på sig mina skor också!

men nu ska jag och min kimelim duscha och köpa pommes sen nöta sex and the city som vanligt.
är redan på sesong 3 nu fattas det bara 3 kvar!

bloggar mer imorgon innan jag far puss puss :)
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Mmm, marsmallows :)

2010-08-18 @ 09:12:56
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Saraaaa

UPPDADETERING! MEEEERAAAAAA (:

2010-08-19 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0