Tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag minns inte sara antar jag!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag låg och sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Ingenting satt vid datorn som nu :)

Det sista du sa högt: minns inte hehe

Det senaste någon sa till dig: Min lillebror "nu ska jag damsuga här uppe"

Vad har du druckit idag: Cola och mjölk

Vad var det senaste du åt: varma mackor :)

Vad var det senaste du köpte: En skjorta från bikbok,inlägget nedanför

Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är vit.


Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och 5grader +

Godaste glassmaken: För mig spelar det inte så stor roll,äter inte så mycket glass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag :)

Sover du tungt: Ibland,ibland inte men oftast inte kav vakna för det lilla minsta

Drömmer du mardrömmar: Beror vad man kallar mardrömmar,isåfall har jag drömt det i 2månader nu!

Trivs du med ditt jobb: hehe har inget jobb,men vill ha =)

Favoritklädsel: Ett par strumpbyxor och en lång tröja som täcker röven!

Favoritlåt just nu: har ingen favorit lyssnar på nästan allt

Vad ser du om du tittar till höger: Min tv och ett kort på mamma

Vad gör dig glad just nu: haha bra fråga,att jag ser fram emot imogon

Vad ska du göra härnäst: Ta tag i min beslutångest!

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Det funkar,dyster över vädret dock

Favoritgodis: Sura godisar :)

Kläder just nu: mjukis och en huvtröja

Sommarplaner: Förhoppningsvis får jag jobb,sen ska jag sola och bara njuta av sommaren :)

Hur många kuddar sover du med: 5 st

Spelar du något instrument:
Nej men önskade jag kunde spela gitarr!

Morgon eller nattmänniska: Jag har nog blivit en nattmänniska.

Vad är viktigast för dig: att vara ärlig och säga sanningen!

Är du kittlig:
hehe sånt ska man inte säga :P

Snarkar du: Nepp !

Stjärntecken:
Skytten

Äckligaste insekten: ingen aning är rädd för alla!

Längtar du mest efter just nu:
Sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0