Things that matter



Tack för det du gjort för mig!
Att du fanns där och brydde dig!


Tack för att du finns där och tröstar mig då jag behöver dig som mest!
tack för alla åren vi haft tillsammans och allt vi gjort tillsammans.
Även om vi kommit ifrån varandra för att vi ett tag gick olika vägar så är jag glad att du fortfarande finns där och är min bästa vän. att vi tog tillbaka det som en gång varit vårat och gett det en värid chans!
Du är min bästa vän gumman och jag är så jävla glad att jag har dig!
Tack för att du torkar mina tårar då ingen annan gör det och att du lyssnar till det jag har på hjärtat!
Du gör mina dagar mycket roligare och du ska veta en sak. Du är min bästa vän och jag älskar dig!
Du är min stjärna i mörkret!
Kommentarer
Postat av: josefin

Åh jag fick fan tårar i ögonen, duvet att jag alltid finns där !(L)

2010-04-22 @ 21:31:24
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0