Lätta på hjärtat

Vad är meningen med livet?
Det sägs att då en dörr stängs så öppnas en annan,men jag undrar just då mina dörrar kommer öppna sig.
Just nu väller allting över mig precis som en våg och jag vet inte hur länge till jag kommer orka.
allt som hänt i mitt liv och nu ännu mer, jag önskade jag kunde berätta allt men det kan jag inte.
Ännu en gång blir det jag som får stå där som 17åring och vara vuxen. Ännu en gång äre jag som ska stå där på bara ben och denna gång kan jag inte falla ner på knä. Jag orkar inte vara flickan som jämt ska vara vuxen, någon gång vill jag prova på att vara barn också!
Jag orkar inte vara stark längre,de två sakerna som betytt mest i mitt liv är nu borta. och jag orkar verkligen inte!
Jag undrar just vad som var meningen med mitt liv,varför det var tvungen att just bli jag!
Ännu en gång ska jag försöka förtränga någonting som hänt i mitt liv och denna gång ska jag förtränga allt som mitt liv har bestått av. Tänker förtränga allt!
För en gångs skull låt mig vara barn och inte vuxen, jag orkar snart inte mer!
Jag undrar just vad min mening med livet är!?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0