Kär i kärleken



Tänker tillbaka på underbara minnen,
underbara minnen om hur det är att vara kär.
Jag får ett leende på läpparna och en känsla inom mig som väller av värme.
Det är världens underbaraste känsla och det går verkligen inte beskriva med ord.
Jag minns första gången jag blev kär,
det är någonting jag alltid kommer att minnas.
Hur det kändes att ge ens hjärta till någon annan,
och sedan lägga dens tätt intill mitt.
Hur det är att kolla in i någons ögon och säga "jag älskar dig"
Alla har nog upplevt kärlek på något sätt.
en gåva är att kunna älska!
Jag är så otroligt tacksam att jag hade den gåvan,
att upptäcka kärleken och vara i den.
Jag kommer aldrig sluta hoppas,
och jag kommer alltid att älska,alltid att minnas.
Jag kommer alltid att minnas och alltid lägga handen på hjärtat och säga,
Jag älskade verkligen.
Och det är här jag vill stanna,men mina minnen och mina känslor.
Det är här jag vill stanna, i att vara kär i någon!
Och här tänker jag stanna som kär!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0