Ikväll

Då kom man hem för ett tag sedan från mb.
Kvällen har varit väldigt bra måste jag säga.
Som sagt det blev basta och sola och det var första gången i mitt liv jag solat solarium så det var trevligt.
Har svårt för att vara i trånga utrymmen kan få totalpanik ibland men det gick ganska bra faktist!
Blev ganska brun och fick dock med två svarta ränder på rumpan som inte alls var vad jag hade tänkt mig.
Hoppas det försvinner snart eller så solar jag bort det! Inte nog med det kändes konstigt att sola toppless,det är ju inte riktigt min grej det dära,men det funkade det också. var inte direkt pinsamt,tack vare brudarna tror jag!

Efter att alla hade solat klart så blev det bastu och den var extremt varm.
Samma sak där svårt för trånga utrymmen men det funkade suveränt det med!
Efter en stund så duschade vi och sedan begav vi oss iväg mot elina där vi lämnade sakerna för att sedan dra till maxi. Konstigt nog har mitt lov bestått av bara mat,men det funkar det med. måste börja träna!
Nu blir det film och mysa under täcket jag fryser, men först lite bilder. Puss!













Såhär såg min kväll ut :)
Hur såg eran ut?
Kommentarer
Postat av: josefin

fyfan yaoska jag är desperat, jag vill ha maaat (A)

2010-04-09 @ 11:30:15
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0