Heart break



Jag saknar stunder att få säga till någon att jag "älskar" den personen.
Jag saknar att få söta sms och ha någon som kallar mig "älskling"
Jag saknar att älska och bli älskad.
Men jag är så sjukt
rädd för att älska och verkligen bli älskad!
Jag hade en kille en gång som stal mitt hjärta och nu är jag rädd för att älska om igen.
Jag är rädd för att bli lika sårad som jag en gång blev,det knäckte mig ner till botten.
Jag vill ge någon mitt hjärta en gång till för att det är den värd.
Men rädslan backar mig tillbaka och jag är rädd för att jag aldrig mer kommer älska som jag en gång gjorde.
Det krossade mig och det fick mig att gråta många tårar.
Men jag vill lära mig att älska en gång till,jag vill kunna säga att jag älskar någon och jag vill höra någon kalla mig älskling. Jag vill älska en gång till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0