En heldag med sara



Då for sara just hem och nu börjar kvällen ta slut för min del.
Dagen har varit oerhört bra och har varit så glad idag.
Kanske beror på att det var sol hela dagen eller så var dagen efterlängtad.

Nåväl ungefär såhär tjocka var jag och sara idag,inte snåla med mat.
Vi åt kladdkaka som mer eller mindre blev en kaka.
Vi åt lite glass och pappas räkmackor sedan så åt vi lite av vårat godis vi köpte idag.
Dagen har varit perfekt och jag är så glad för det,tack sara you make my day!
Kommentarer
Postat av: a

tjockisar :P; P

2010-04-03 @ 17:05:29
URL: http://xayalala.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var så lite så gumman :)

2010-04-08 @ 17:48:46
Postat av: Sara

Jag hade också roligt :D

2010-04-08 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0