Det kallas kärlek!

14/7-2008 - 1/2-2010
Du är mitt liv!

Att äntligen kunna lätta på hjärtat och veta att du fanns där och torkade mina tårar.
Efter två månaders väntan fick jag äntligen se dig,en enormt stor lättnad!
Jag önskade att det var så mycket lättare att säga farväl till dig,men det är det inte och det kommer det aldrig att vara. Har saknat dig så mycket,din röst dina kramar och den omtanke du har till mig. Då jag är ledsen håller du om mig och torkar bort mina tårar,tar mig i din famn och säger att allting kommer ordna sig. Har verkligen saknat dig! Jag är glad för allt du gett mig och allt du visat mig. Att du visat mig vad äkta kärlek är och älskat mig lika mycket som jag älskar dig! Att du fanns där för mig genom eld och vatten och stöttade mig i de svåraste stunderna. Jag är så oerhört tacksam för den underbara tiden jag hade med dig,det var det bästa som hänt i mitt liv! Kunde inte drömma om någonting bättre, du är min sfs och så kommer det förbli!
Jag vet vad jag strävar efter nu och det är tack vare dig! Jag vet vad jag vill och vad jag drömmer om!
Du är min största kärlek och tiden vi hade var värt mer än guld!
Du är en stor del i mitt liv och jag är så glad för att du fortfarande är i den.
Du är en prins alla borde ha och den lilla stjärnan uppe på himmlen som lyser klarast.
Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid ha en bit av mitt hjärta.
Du är min bästa vän och jag älskar dig!
Tack för all kärlek du gett mig och allt du visat mig. Tack för den helt underbara tiden vi hade tillsammans den var värd mer än guld,mer än alla pengar som finns på jorde. Du är min första kärlek och du kommer alltid ha en bit av mitt hjärta,kommer aldrig glömma dig!
Tack för allt hjärtat,jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tsm nu igen :D?

2010-04-12 @ 17:17:55
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0