9 april



Dagen har verkligen varit seg,och den kommer förbli det också!
Vädret är verkligen trist och det drar ner mitt humör sjukt mycket tyvärr.
Vaknade vid 1tiden då jag sedan följde mamma och pappa på maxi och handlade.
Fick med mig en del saker hem,mest onyttiga saker men även en ram som jag ska he in en bild på senare och he upp den på ett par hyllor jag har,så då det är kalrt komemr bilder sen.

Förmodligen så blir det att ta det lungt idag,har funderat på att fixa naglarna och möjligtvis ta ett bad.
Känns som jag kan behöva det just nu,det är så mycket runt om mig just nu.
Så ifall det inte kommer upp någonting andra planer ikväll blir det troligtvis en hemmakväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0