8 april



Vaknade idag av att min hund tyckte jag skulle kliva upp,då han kom och puffade mig i ansiktet.
Morgonen har varit sjukt jobbig,han skulle hela tiden ut och in i mitt rum så tillslut gav jag mig och klev upp.
Halv 2 blev klockan då jag slutligen bestämmde mig för,okejdå du vinner.
Kanske lika bra det eftersom jag snart blir det middag.

Ikväll blir det att fara till emilia och elina och vara med dom.
Där vi sedan kommer att basta och sola sen förmodligen köpa lite smått och gott och hitta på nått senare på kvällen. så det låter suveränt för mig!
Men nu ska jag hoppas i duschen och börja göra mig klar. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: rikacharmtroll

söt hund.

2010-04-08 @ 22:42:59
URL: http://rikacharmtroll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0