4 april

Vaknade kring 11 idag då pappa kom och väckte mig för att vi skulle ut och övningsköra.
Vaknade med huvudvärk,blev lite sent att lägga sig igår och att vakna med att mamma börjar damsuga är väll inte riktigt det man vill. Nåväl jag steg upp och åt sedan var det bara att bära av.

Idag så var det lite speciellt pappa lärde mig att backa fram tills jag fick det att sitta,jag hatar att backa eftersom jag är så kort men det gick faktist bra efter bara 3-4ggr. Sedan så fick pappa en kick att vi skulle ut på vägen,efter 4ggr att köra så hade han redan bestämmt sig. Jag tror pappa tror på mig mer än vad jag själv tror på mig,lite för höga förhoppningar om sin dotter kanske. Det gick rätt så bra tyckte jag fast mitt hjärta slog 180 och där emellan höll jag andan också. Pappa tyckte det gick skitbra och har resan planerat att vi ska upp till farmor medans jag sjäv tycker väll inte riktigt att jag är redo för det. Nåväl vi får se hur det blir med den saken,jag var sjukt nervös!

Då jag kom hem efter 2 timmar så bestämmde jag mig för att vara ute ett tag till så jag for ut och kammade min kära vovve. Det har verkligen vare matte och hund den senaste tiden,vi gör alltid någonting tillsammans och funderar snart ändå på att fara ut och springa ifall solen fortsätter titta fram.
Ikväll blir det olivia och vad vi gör vet man aldrig,men hon är lite sjukt så vi ska försöka ta det lungt!

Ha en trevlig dag!













Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: justja=/ var det då det skulle ha blivit två år =/ ?

jag kmr sakna dig med mkemke(L)!!

2010-04-04 @ 16:08:38
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0