3 april



Eftersom att det är så fint väder hade jag tänkt fara ut och springa lite.
Men ångrade mig efter att jag började tänka på hur slaskigt det egentligen är.
Förr var jag ute och sprang rätt ofta men sen så fick jag annat för mig och då så började jag lata mig.
Måste verkligen börja ta tag i att träna igen saknar faktist innebandy och att jag faktist rörde på mig förr.
Så det blir att gå ut och kamma hunden istället,det behövs och idag är det verkligen en hund och mattedag.

Ikväll blir det sofia och vad vi hittar på vet man aldrig.
Men först ska jag gå och duscha och fixa mig innan hon kommer vilket inte dröjer länge till det.
Bjuder även på lite sommarbilder i vårat härliga solväder.
Ha en bra lördag kära läsare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0