22 april



Och sådär såg jag ut idag,sen tuff och cool!
hehe nej jag skojja,avslappnat och kallt,gillar faktist det jag hade på mig idag!
Jo det var rätt kallt idag faktist,sol men ändå sjukt kallt tyvärr.
dagen rullade på och vi var och kollade fågelskådning på skolan idag med klassen,riktigt kul faktist tycker om min klass! Nog för att den mest består av tjejer,men de gör mig glada och speciellt de närmaste jag har! Sen får jag inte glömma söta benne som alltid är där med oss!
Efter skolan for jag på frasses med soffesnopp och åt där samt var på stan.
Borde inte vara på stan får alltid med mig nått hem och även denna gång gjorde jag det,tyvärr!
Nu blir det plugga matte och sedan sova. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0