21 april


Jag och mina nya brills!

Shit vilket sent inlägg detta blev!
Har haft fullt upp känns det som hela dagen idag,fast egentligen så har jag ju inte det..
Varit på skolan och tränat det första jag gjorde. Var så trött och slut,hostan tar död på mig och sen tjatande små killar som gnäller i mina öron. pallar ej!
nåväl efter skolan så blev det att äta och sedan ut och köra första gången med pappa på ett bra tag.
Måste säga var extremt läskigt men det gick bra (säger vi som)
Blir bara bättre och bättre så det är ju bra iallalfall,vill bara ta det NU!

Kvällen har jag pluggat matte och den går skit som vanligt. Nu blir det sängen och sovmorgon imorgon känns inte dumt det heller! Så natti natti på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0